Od redakcji 2/2018

I okladkaSzanowni Państwo,

W dniu 18 lutego br. obchodziliśmy Dzień Baterii. Urządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi dla złotników, poprzez zasilanie podzespołów samochodów, na aparaturze medycznej skończywszy.

Więcej…

Szanse dla produktów marki własnej

1Import z Chin oraz marki własne mogą stanowić realne zagrożenie dla europejskich producentów elementów instalacji elektrycznych.

Elektroinstalatorzy w Wielkiej Brytanii, Polsce, Belgii, Niemczech oraz Holandii deklarują otwarte podejście dotyczące wykorzystywania marek własnych na potrzeby codziennie świadczonych usług w ciągu najbliższych pięciu lat. Hiszpańscy elektroinstalatorzy mają mniej pozytywne przekonania w tej kwestii.

Potwierdzają to wyniki raportu „Ulubionych marek” za III kwartał 2017 r. przeprowadzonego przez USP Marketing Consultancy w ramach European Electrical Installation Monitor. Zbadano również kwestie dotyczące świadomości, wykorzystania oraz preferencji marki we wszystkich kategoriach produktów. Pod lupę wziętotakże nastawienie do marek własnych oraz zamawianie produktów z Chin. Badanie zostało przeprowadzone na grupie 1200 elektroinstalatorów.

Perspektywiczne rozwiązania

Elektroinstalatorzy w Wielkiej Brytanii i Polsce chętniej zamawiają produkty z Chin. W odniesieniu do marek własnych ponad połowa elektroinstalatorów w Wielkiej Brytanii zadeklarowała, że jest otwarta na wykorzystywanie marek własnych w swojej pracy. W Polsce ten udział wynosi 42%. W odniesieniu do produktów zamawianych z Chin wynik wahał się w przedziale 40–50%.

[...]

Pełna wersja artykułu w czasopiśmie Ei 2/2018 oraz na portalu http://wirtualna-czytelnia.sigma-not.pl/wirtualna/start.xhtml

Wyszukiwarka

like Newsletter!

like Nowości!

quote Na skróty

like Najczęściej czytane!

like Polecamy!

Znajdź nas na facebooku!

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem