W styczniu 2018 r. marka Milwaukee®, specjalizująca się w bezprzewodowej technologii w segmencie elektronarzędzi, zgromadziła swoich partnerów handlowych na konferencji w Kopenhadze. Celem spotkania było podsumowanie dotychczasowych dokonań firmy oraz prezentacja portfolio marki, które zmienia rynek narzędzi bezprzewodowych.
Konferencja Milwaukee® to coroczne wydarzenie, które zrzesza pracowników oraz firmy dystrybuujące sprzęt marki na polskim rynku.
W tym roku organizatorzy zaprosili gości do stolicy Danii, aby wspólnie świętować wielkoformatowy rozwój przedsiębiorstwa, które na przełomie ostatnich 10 lat dokonało rewolucji rynkowej. Program tegorocznej konferencji obejmował szerokie spektrum zagadnień związanych z elektronarzędziami i rozwojem Milwaukee®.
"Strategią marki Milwaukee® jest opracowywanie nowych rozwiązań opartych na dodatkowych funkcjach, wszechstronności, znakomitej ergonomii oraz najwyższej trwałości. Milwaukee Polska ma ogromny potencjał, który z roku na rok uwydatniają wyniki sprzedaży. Dokładamy wszelkich starań, aby nasz sprzęt spełniał oczekiwania najbardziej wymagających profesjonalistów. Stale usprawniamy nowo powstały centralny serwis naszych urządzeń, dbamy o jakość usług i poszerzamy rynki zbytu dzięki nowym środkom promocji i dystrybucji." Mariusz Czajkowski, Regional Marketing and Training Manager-Milwaukee/Region CEE |
W 2018 r. marka zamierza kontynuować rozwój kategorii M12, poszerzając ją o szeroki wybór rozwiązań produktowych dla użytkowników końcowych. Innowacje dotyczące linii M12 zaplanowane w tym roku będą się opierały na bardziej kompaktowych, lżejszych i wydajniejszych urządzeniach. Do tego grona można zaliczyć mniejsze o 13 mm wiertarko-wkrętarki M12 z technologią FUEL, zakrętarkę udarową M12FUEL ¼” Hex, akumulatorowe „grzechotki”, które w znaczący sposób usprawniają pracę mechanikom samochodowym, czy akumulatorowa lutownica, która w ciągu kilku sekund nagrzewa się do 400 °C.
Oprócz kategorii M12 w tym sezonie Milwaukee® koncentruje się na akcesoriach oraz zastosowaniu przełomowych innowacji, np. węglikowych brzeszczotach AX Torch, piłach walcowych i poziomicach do betonów 3 w 1 REDSTICK™. Nowością będzie również modułowy system przechowywania PACKOUT™.
Inicjatywy, takie jak konferencja w Kopenhadze mają na celu zaangażowanie pracowników i dystrybutorów w proces budowania marki.
Źródło: Milwaukee®